שפת עיצוב חדשה: האם כך תראה סקודה קודיאק 2023?

סקודה חשפה אמש בפראג את זהות המותג החדשה, הכוללת שפת עיצוב ולוגו חדשים, אשר הודגמו על דגם הקונספט "VISION 7" המרמז למשל איך תראה סקודה קודיאק החדשה שתוצג בשנה הבאה.

ששי כהן 31 באוג, 2022
סקודה קודיאק 2023?

יצרנית הרכב סקודה חשפה אמש בפראג את שפת העיצוב החדשה שלה אשר תלווה את דגמי היצרן בשנים הקרובות. באירוע היוקרתי אליו הוזמנו כ 450 אורחים מרחבי העולם, הציגה סקודה זהות חדשה למותג, לוגו חדש, דגם קונספט שמרמז על שפת העיצוב החדשה של היצרן, וגם את תכניותיה לעתיד הכוללות לפחות 3 דגמים חשמליים חדשים עד שנת 2026.


כבר במהלך השנה הבאה צפויה סקודה להציג דגם ראשון חדש שלה, שפותח ברוח שפת העיצוב החדשה שלה "Modern Solid", המהווה מפנה משמעותי בעיצוב דגמי החברה ועם קפיצת דרך מרשימה ואמיצה לחברה הידועה בעיצוב השמרני שלה. בדרך לחשמול היצע דגמי היצרן, מתוכננים ב-4 שנים הקרובות SUV חשמלי 7 מושבים, SUV משפחתי קומפקטי חשמלי ומכונית סופרמיני חשמלית שיצטרפו לאנייאק המוכר. עד סוף העשור, עתידה סקודה להציע לפחות כ-70% מהדגמים שלה עם הנעה חשמלית בלבד.

סקודה VISION 7 קונספט

סקודה VISION 7 קונספט

באירוע אמש חשפה החברה לוגו חדש הכולל פשוט את הכיתוב "SKODA" אשר יסמל את העידן החדש של היצרן. לצידו הוצג גם דגם הקונספט VISION 7, הכולל את שפת העיצוב החדשה, עם מראה הרבה יותר מפתה, מרכב אווירודינמי, עיצוב חדש לחלוטין לגריל, ומעבר ליחידות תאורה אחוריות בתצורת "T". את שפת העיצוב החדשה בגרסאות הייצור שלה, אנחנו עתידים לפגוש כבר במחצית השניה של השנה הבאה, עם דגמי הסופרב והקודיאק החדשים.

סקודה VISION 7 קונספט

 

עוד מחדשות רכב