תחסכו כסף: ליברה משיקה פיתרון ביטוחי לנהג צעיר ללקוחות כל חברות הביטוח

חברת הביטוח ליברה משיקה אפליקציית ביטוח ייחודית לנהג צעיר, המותאמת ללקוחות כל חברות הביטוח (למעט דגמי טסלה) ואינה דורשת מעבר לליברה, המאפשרת רכישת ביטוח רכב יומי באופן עצמאי ובקליק אחד, במחיר שיחסוך לכם הרבה כסף לעומת ההצעות המוכרות. כמה יעלה התענוג

ששי כהן 19 בפבר, 2024
ביטוח ליברה נהג צעיר

כ-686 אלף נהגים צעירים (עד גיל 24) קיימים כיום בישראל ואם אנו מתלוננים בשנה האחרונה על מחירי ביטוח הרכב מרקיעי השחקים, אז לנהגים צעירים (או במרבית המקרים להורים שלהם שמשלמים), הרחבת הביטוח לכיסוי עבור נהג צעיר כוללת תוספת לא מבוטלת של אלפי שקלים לשנה, בעלות שנתית ממוצעת של כ-5,000 שקלים. בדיוק כאן נכנסה הבוקר חברת הביטוח "ליברה" עם פיתרון אטרקטיבי וייחודי לנהג צעיר, בו לא תצטרכו להעביר את ביטוח הרכב שלכם אל החברה, אלא פשוט לבטח את הנהג הצעיר בנפרד לפי צורך ובעלות יומית קבועה של 30 שקלים בלבד.


ביטוח הרכב ל"נהג צעיר" עד גיל 24 זמין באפליקציה ( "Chik" ) אותה תצטרכו להוריד, ועלות הביטוח עומדת על 30 ש"ח ליום, ללא הגבלת ק"מ וללא הגבלת מספר הפעלות בשנה. יתרון נוסף הוא שניתן להוסיף באותה הפעלה לאותו רכב עד 3 נהגים שינהגו באותו פרק זמן, ללא תשלום נוסף, כך שאם מדובר בכמה נהגים צעירים בבית, אז העלויות נשארות סבירות ולא מרחיקות שחקים.

חבל רק שלמרות הפרסום הרחב של החברה שטוענת שניתן לבטח כל רכב ובכל חברת ביטוח, בבדיקה שלנו גילינו שבמידה והרכב שלהם הוא טסלה, אז החברה לא מסכימה לבטח את הנהג הצעיר.

באפליקציית "Chik" אין צורך בהתקנת רכיב חיצוני ברכב ואין מעקב על קילומטראז', מסלולי הנהיגה, איכות הנהיגה וכו'. חשוב לזכור ששימוש באפליקצייה זו מתאים בעיקר עבור נהגים שאינם נוהגים ברכב המשפחתי על בסיס קבוע, משום ששימוש יום יומי באפליקציה יעלה בסופו של דבר הרבה יותר מהוספת נהג צעיר קבוע.

ביטוח נהג צעיר ליברה

עוד מחדשות רכב