היתרונות שבטרייד אין האם זה משתלם?

חושבים לרכוש רכב חדש? מתלבטים האם לבחור ב'טרייד אין', ברכב יד שנייה מאדם פרטי, או ברכב חדש מהסוכנות? קראו את היתרונות המשתלמים של שיטת ה'טרייד אין' וקבלו את ההחלטה הנכונה ביותר. ( מדור שיווקי )

ששי כהן 20 בינו, 2015

להגיע אל היעד מבלי ללחוץ על הגז
תהליך חיפוש רכב דורש זמן ומאמץ. חיפוש רכב יד שנייה מאדם פרטי או חברה ידרוש מכם להתחיל את המסע באתרי האינטרנט והעיתונים, שם תוכלו להבחין בפרסומים שונים ומגוונים אודות רכבים המוצעים למכירה. רק לאחר שתצרו קשר טלפוני עם המוכר הפוטנציאלי, תגשו (בהסכמתו) לבחון את הרכב באופן אישי ובמידת הצורך במוסך רצויי מטעמכם. לעיתים הרכבים יהיו ממוקמים בקרבת אזור מגוריכם, אך בפעמים אחרות הרכבים בהם אתם מוצאים עניין, ימוקמו בערים מרוחקות ממקום מגוריכם. אם מצאתם את מבוקשכם, תגשו עם בעל הרכב לביצוע העברת בעלות בסניף הדואר הקרוב למקום מגוריו והרכב בידיכם. טרייד אין לרכב במחיר משתלם חוסך מכם את המסע ומאפשר לכם לרכוש רכב חדש תחת קורת גג אחת, מבלי לעבור את המסע המפרך שהוזכר מעלה. סיור בין עשרות ואף מאות רכבים המצויים בחברת 'טרייד אין', יאפשר לכם למצוא את הרכב המיועד לכם בהתאם למחיר ולצרכים המוגדרים.


ההשקעה שלכם מבוטחת
החשש הגדול של מרבית הצרכנים הוא לרכוש רכב יד שנייה ולגלות לאחר זמן מה כי הרכב תקול ויש להשקיע בתיקון הנדרש. אין ספק כי רכישה הדורשת תיקונים הופכת במהרה ללא משתלמת ומתסכלת עד מאוד. מוכרים רבים בוחרים להעלים מידע וזאת על מנת לזכות במחיר מחירון. מי שמשלם בסיכומו של יום את המחיר, הוא הקונה שנאלץ להתמודד עם התרמית. רכישת רכב באמצעות 'טרייד אין', מאפשרת לכם לקבל מידע אמין ובשקיפות מלאה, לרבות הפגמים הקיימים ברכב, התאונות, הליקויים (שתוקנות וטרם תוקנו) ועוד. בנוסף לשקיפות החשובה מאין כמותה, תינתן לכם שנת אחריות (ולעיתים יותר) עבור ליקויים שיתגלו ברכב במהלך הזמן.
אפשרות מימון נוחה ומשתלמת
רכישת רכב דורשת התגייסות כלכלית. לעיתים מכירת הרכב הישן מתממשת לאחר רכישת הרכב החדש, כך שעל הצרכן מוטלת האחריות לגייס את ההון הנדרש לעיתים על ידי הלוואות, הגדלת מסגרת האשראי ועוד. עסקת 'טרייד אין' מקלה על אפשרויות המימון ומאפשרת לצרכן לקבל מחיר מחירון עבור הרכב הישן, מבלי להקלע לקשיים כלכליים. חברות 'טרייד אין' הינן גופים עסקיים גדולים, כך שביכולתן "להתגמש" עם הצרכן ולאפשר לו תנאי רכישה נוחים ומשתלמים, בין אם זוהי פריסה נוחה לתשלומים, טרייד אין, מסלול ליסינג תפעולי או מימוני ועוד.
העיתוי שלכם מצויין
בעלי רכבים שנאלצים או רוצים להחליף את הרכב הישן בחדש, נוטים לשקול מחדש את האפשרויות, משום שאין ביכולתם הכלכלית לרכוש רכב חדש לפני שהם מוכרים את הישן ומאידך אין הם מעוניינים למכור את הרכב הישן ולהתנייד בתחבורה ציבורית עד הרגע בו יאתרו את הרכב החדש בו הם מעוניינים. אפשרות ה'טרייד אין' פותרת את הדילמה המורכבת ומאפשרת לצרכן למכור ולרכוש רכב חדש בעת ובעונה אחת, מבלי להפסיד זמן וכסף. מרבית חברות ה'טרייד אין' מתחייבות להעניק לצרכן את מחיר המחירון עבור הרכב, או בקירוב למחיר המחירון במידת האפשר.
לסיכום – חברות 'טרייד אין' מאפשרות לכל אדם ליהנות מרכישת רכב חדש אל מול מכירת הרכב הישן תחת קורת גג אחת וכל זאת מבלי להקלע אל מסע מתיש, ומבלי להיקלע אל קשיים ב-תזרים המזומנים. על פי רוב מעניקות חברות ה'טרייד אין' אחריות מלאה עבור תקינות הרכב הנרכש.
* הידיעה הינה תוכן שיווקי ממומן

עוד מחדשות רכב