מיצובישי טרייטון 2020 החדש נחת בישראל

מיצובישי טרייטון נוחת בישראל בדור חדש, הכולל עיצוב חדשני, מנוע טורבו דיזל 2.2 ליטר חדש, אבזור משודרג וחבילת מערכות בטיחות מתקדמות שתוצע לראשונה בדגם. המחיר יחל מ-198,900 שקל.

ששי כהן 22 בינו, 2020
מיצובישי טרייטון 2020 החדש

חברת כלמוביל מודיעה הבוקר על התחלת שיווקו של מיצובישי טרייטון החדש בישראל, דור שישי לטנדר הפופולארי של החברה, שחוגג השנה 40 שנה מאז שהוצג הדור הראשון ונתוני מכירות מרשימים בעולם, עם למעלה מ -4.7 מיליון רכבים שנמכרו בכ-150 מדינות ונתח של כ- 30% משוק הפיק אפים העולמי.


הטרייטון החדש זוכה לעיצוב חדשני שאמנם נראה במידה מסוימת כהמשך לדור היוצא, אך זוכה למראה מעודכן של רכב שטח קשוח והופעה חיצונית מודרנית ונאה הכוללת שימוש נרחב בתאורת LED וציפויי כרום. בתוך תא הנוסעים, מציע הטרייטון המחודש סביבת נהג ונוסעים משודרגת, הכוללת בין השאר לוח שעונים בעיצוב חדש ושלל שינויים קוסמטים.

הדגם החדש פותח כרכב עבודה בעל שלדה חזקה וקשוחה המיועד לתנאי נסיעה מאתגרים יחד עם נוחות מרבית בתא הנוסעים, בנוי לעומסים כבדים ומציע משטח העמסה גדול לשימוש עד 1 טון ורדיוס סיבוב של 5.9 מטר. לטרייטון יכולת נסיעה בשיפוע צד של 45 מעלות, זווית גחון של 24 מעלות, זווית גישה של 30 מעלות וזווית נטישה של 22 מעלות. 

הטרייטון יוצע עם אבזור עשיר הכולל בין היתר הגה 4 צלעות מצופה עור, בקרת שיוט, ידית הילוכים בריפוד עור, שליטה מגלגל ההגה על מערכת השמע, מערכת תאורת יום ומדרכי צד. דגם Dakar מצויד גם בלם יד בציפוי עור, בקרת אקלים דיגיטלית, מראות צד מתקפלות חשמלית עם איתות וחיישן גשם ותאורה, מראה פנימית בעלת עמעום אוטומטי, חלונות כהים בחלק האחורי Privacy Glass, תאורה אחורית משולבת LED, חישוקי סגסוגת 18", מצלמת רוורס ומערכת Connected Car. דגם Dakar SE מוסיף מושבי עור שחורים, מושב נהג עם כיוונון חשמלי, חימום למושבים קדמיים, מערכת כניסה והתנעה ללא מפתח, DRL– מערכת תאורת יום LED, תאורה ראשית LED, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מנופים להעברת הילוכים מגלגל ההגה ובקרת אקלים דו-אזורית.
מיצובישי טרייטון 2020 החדש

מתחת למכסה המנוע, מצויד הדגם במנוע טורבו-דיזל חדש בנפח 2.2 ליטרים, העומד בתקנות הפליטה החדשות והמחמירות של ה-WLTP ומציע הספק של 150 כ"ס ו- 40.8 קג"מ, שיוצע בשילוב לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית 6 הילוכים עם אפשרות לתפעול ידני. בדגמי ה- Dakar ו-Dakar SE מצויד הטרייטון בהנעה כפולה מסוג Super Select II אשר פותחה במקור עבור הפאג'רו. מערכת ההנעה המתקדמת מאפשרת לבחור בין הנעה אחורית להנעה כפולה עם דיפרנציאל מרכזי מוגבל החלקה בכביש, הנעה כפולה עם דיפרנציאל מרכזי נעול והנעה כפולה עם הילוך כוח בשטח. מערכת זו מקנה לרכב יציבות ובטיחות מרבית ונשלטת על ידי חוגה נוחה לתפעול. על פי תנאי השטח ותנאי הנהיגה. ניתן להעביר מ-2WD ל-4WD מבלי לעצור את הרכב עד מהירות 100 קמ"ש. 

הדגם ישווק בארץ עם אחריות לשנתיים ללא הגבלת ק"מ, או לשלוש שנים ועד- 100 אלף ק"מ.

מחיר מיצובישי טרייטון 2020 החדש יחל מ-198,900 שקל לגרסה הידנית 2X4, דרך 224,900 שקל לגרסת האוטומטית הבסיסית, 234,900 שקל לגרסת ה-DESERT המצוידת בהנעה 4X4, כ- 244,900 שקל לגרסת ה-DAKAR ועד 255,900 שקל לגרסת ה-DAKAR SE הבכירה.



עוד מחדשות רכב