אאודי TT RS במהדורה מוגבלת לחגיגות 40 שנות קוואטרו

אאודי חוגגת 40 שנה למערכת הקוואטרו שלה (הנעה כפולה) עם גרסת מהדורה מוגבלת של ה-TT- RS, שלצד עיצוב מפתה במיוחד, מוותרת על צמד המושבים האחוריים, מציעה 400 כ"ס, תאוצה ל-100 קמ"ש ב-3.7 שניות ואבזור ייחודי לדגם.

ששי כהן 15 באוק, 2020
אאודי TT -RS במהדורה מוגבלת

"במשך 40 שנה, קוואטרו היה אחד מעמודי התווך הטכנולוגיים המרכזיים של אאודי בעולם", כך אומר יוליוס סבאך, מנכ"ל אודי ספורט, עם חגיגות ה-40 שנה למערכת ההנעה הכפולה והחכמה של אאודי, אשר יצוינו עם מהדורה מוגבלת של 40 יחידות למכונית הספורט אאודי TT, שתוצע בגרסת ה-RS החזקה שלה עם חבילת עיצוב ושדרוג ייחודית.


ה-TT-RS במהדורת 40 שנה לקוואטרו תשווק עם מרכב בצבע לבן-אלפין ייחודי, אשר קושט בסט מדבקות צבעוניות ברוח הקוואטרו S1 האגדית שניצחה בשנת 1987 את המירוץ האגדי של הפייקס פיק בארה"ב, וכוללת גם סט חישוקי גלגלים "20 בצבע לבן עם קליפרים בצבע אדום, ספוילר אימתני בצבע שחור, פתחי איוורור מקרבון מבריק במכסה המנוע, וסט "Aero kit" הכולל חצאיות צד, מראות צד ופגושים ספורטיביים בגימור שחור מבריק להשלמת המראה הקרבי, שפותחו במיוחד במנהרת רוח ומבטיחים יעילות אווירודינמית משופרת והצמדה משופרת לכביש במהירויות גבוהות במיוחד. אל אלו מצטרפים כיתובי "40 שנה לקוואטרו" המבהירים שמדובר במהדורה מוגבלת כמובן.

אאודי TT -RS במהדורה מוגבלת

בתוך תא הנוסעים כוללת המכונית צמד מושבי ספורט קדמיים מצופים עור נאפה איכותי, ואופציה לוויתור על צמד המושבים האחוריים (שגם כך מתאימים בעיקר לילדים קטנים ולרוב אינם בשימוש) ובמקומם לקבל מסגרת חיזוק למרכב מקרבון החוסכת משקל של 16 ק"ג למכונית. בנוסף תמצאו דיפוני פנים בעור אלקנטרה, הגה ספורטיבי המצופה גם הוא עור אלקנטרה, בעיצוב שונה עם פס לבן "בשעה 12", נגיעות קוסמטיות שונות בצביעה לבנה ושוב את לוגו ה-40 שנה.

אאודי TT -RS במהדורה מוגבלת

 

מתחת למכסה המנוע מצוידת המכונית באותה יחידת כח מוכרת של ה-TT-RS הכוללת מנוע טורבו בנזין 2.5 ליטר, 5 צילינדרים, המפיק 400 כ"ס ומומנט מרבי של 48.9 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים והנעת קוואטרו כמובן, אשר יחד עם מערכת מתלים ספורטיבית, ומערכת פליטה המפיקה צלילים משובחים, מציעה המכונית תאוצה ל-100 קמ"ש ב-3.7 שניות, בדרך למהירות לא מוגבלת של 280 קמ"ש…

אאודי TT -RS במהדורה מוגבלת

אופציה לוויתור על צמד המושבים האחוריים

אאודי TT-RS במהדורת ה-40 שנה ב-40 עותקים בלבד, תשווק החל מהחודש בגרמניה ומחירה נקבע על 114,040 יורו.



עוד מחדשות רכב