ג'נסיס G80E החשמלית תושק בקרוב בישראל

יבואנית ג'נסיס מציינת אבן דרך עם מכירת המכונית ה-300 בישראל, ומדווחת על עיכוב בהגעת הקרוסאובר החשמלי GV60, אך במקביל על הגעתה בקרוב של ה-G80E החשמלית.

ששי כהן 19 באוק, 2021
ג'נסיס G80E

8 חודשים לאחר שהחל שיווק מותג היוקרה ג'נסיס בישראל, מדווחת היבואנית על מסירת הרכב ה-300, נתון מרשים בהתחשב בשוק היוקרה התחרותי, ובתקופה מאתגרת הכוללת מלאי בעיות מלאי ותחרות עזה על ליבו וכיסו של צרכן דגמי היוקרה. מרבית המכירות אגב עד כה של המותג בארץ התרכזו בדגמי ה-G80 וה-GV80 שהתברגו בצמרת ועקפו מתחרים ותיקים בדגמים המקבילים.

תכניות ג'נסיס להמשך ההתפתחות בארץ כוללות בעיקר את הדגמים החשמליים שצפויים להגיע בקרוב לשוק, אך הגעתו של הקרוסאובר החשמלי GV60 שהיה אמור להגיע כבר בסוף השנה הנוכחית לארץ, נדחת לעת עתה למהלך הרבעון הראשון של 2022. באופן מפתיע משהו, צפויה להקדים אותו ה-G80E, גרסת החשמל של מכונית הסדאן G80 של היצרן, שצפויה להגיע לארץ כבר בינואר הקרוב.

ה-G80E נחשפה בחודש אפריל השנה והינה הגרסה החשמלית ל-G80 המצוידת בשני מנועים חשמליים בהספק כולל של 370 כ"ס ומומנט מרבי של 71.4 קג"מ, המבטיחים הנעה כפולה לכביש, תאוצה מ- 0-100 קמ"ש של 4.9 שניות וטווח נסיעה חשמלי נאה של כ-500 ק"מ, הודות לשימוש בסוללת 87.2kWh.

לדברי דנה רביד-מנחם מנהלת חטיבת GENESIS בכלמוביל: "מדובר בהישג משמעותי למותג יוקרה חדש שעד לפני מספר חודשים לא היה קיים בישראל ובאחד השווקים היותר תחרותיים הקיימים בעולמות הפרימיום. לצד השגת כל יעדי המכירות ועל אף הקשיים בשנה זו בארץ ובעולם, אנו ממשיכים להעניק את רמת השירות הגבוהה בקטגוריה עם אספקות מיידיות ללקוחות, דגמים חדשים ומלהיבים ועם השקה קרובה של רכבים חשמליים במספר סיגמנטים בולטים".

עוד מחדשות רכב