בארץ: הונגצ'י e-HS9 בגרסה מעודכנת עם טווח גדול יותר

חברת סמלת יבואנית הונג'צי (הרלוס רויס הסינית…) מתחילה בשיווק גרסת ה-EXCLUSIVE LR של רכב הפנאי היוקרתי שלה E-HS9, הכוללת סוללה גדולה יותר המבטיחה טווח נסיעה עד 515 ק"מ לצד אבזור משודרג.

ששי כהן 12 בנוב, 2023
הונגצ'י e-HS9

שנה וחצי לאחר שנחת בארץ מותג הפרימיום הסיני הונגצ'י, עם רכב הפנאי החשמלי הגדול ומסובב הראשים, שזכה בארץ לכינוי "הרולס רויס הסיני", מעדכנת סמלת היבואנית את משפחת הדגם ומתחילה בשיווק גרסת LR הכוללת טווח נסיעה משודרג ורמת גימור גבוהה.


השינוי המרכזי בדגם החדש שיוצע ברמת הגימור 'EXCLUSIVE LR' מגיע מסעיף הסוללה, שם הותקנה סוללה גדולה יותר בעלת קיבולת של 120kWh, המאפשרת טווח של עד 515 קילומטרים בטעינה מלאה, לעומת טווח נסיעה עד 441 ק"מ עד כה. בנוסף, רמת הגימור כוללת את כל מאפייני הבטיחות המתקדמים והאבזור היוקרתי של רמת הגימור EXCLUSIVE, זאת בתוספת חישוקים קלים במידה "22, מערכת שמע פרמיום בעלת 16 רמקולים ומבשם אלקטרוני לרכב.

 הונגצ'י e-HS9

סביבת הנהג מאובזרת בקונסולה מרכזית בעיצוב עץ אגוז, 4 מסכים ענקיים לשליטה ברכב וחיפוי עור רך בסביבת הנהג. בנוסף, הגה מתכוונן חשמלית, תאורת אמביינט עם מגוון צבעים רחב, שורת מושבים שלישית עם קיפול ופתיחה חשמליים, מסך 9" לשליטה על בקרת האקלים בכל שורות המושבים, מצלמת 360 מעלות ומבט עם תצוגת 3D וזוויות וסגירה רכה לדלתות. לדגם מושבים חשמליים מחוממים ומאווררים, עם אופציית מסאג' במושבים הקדמיים, מושבי "קפטן" חשמליים מחוממים ומאווררים בשורת המושבים השניה, וצמד מושבים עם קיפול ופתיחה חשמליים בשורת המושבים השלישית. למושבים תפירה צרפתית כפולה בצורת יהלומים, ריפודי עור נאפה.

מפרט הביצועים כולל צמד מנועים חשמלים (אחד לכל סרן) המפיקים הנעה כפולה, הספק של 551 כ"ס ומומנט של 76.5 קג"מ ומספקים תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות.

מחיר הונג'צי E-HS9 EXCLUSIVE LR זהה למחיר הגרסה הבכירה הקודמת ועומד על 499,000 שקל. מאז שהחל שיווק המותג בארץ הוזמנו עד כה כ-170 מכוניות לדברי היבואן. 

עוד מחדשות רכב