קיה EV6 נבחרה למכונית השנה בגרמניה בקטגוריית הפרימיום!

הקרוסאובר החשמלי קיה EV6 מפתיע עם בחירתו כרכב השנה בגרמניה דווקא בקטגוריית הפרימיום, תוך כדי שהוא גובר על מרצדס C קלאס החדשה, אאודי Q4, סקודה אנייאק ופולקסווגן ID.4. בקרוב הוא מגיע גם לארץ.

ששי כהן 28 באוק, 2021
קיה EV6

האם הקרוסאובר החשמלי החדש והמסקרן קיה EV6 משתווה ביכולותיו כבר לדגמי פרימיום? ייתכן וכן, לפחות לפי החדשות שמגיעות מגרמניה, שם נבחר הדגם לרכב השנה בגרמניה, אך בקטגוריית ה-"פרימיום"…

20 עיתונאי רכב מובילים מגרמניה שהתבקשו לבחור ברכב הפרימיום הטוב ביותר השנה, בקרב אלו העולים 25,000-50,000 יורו, בחרו ב-EV6 החשמלית בתואר הגרמני הנכסף תוך כדי שהיא גוברת לא רק על מתחרות ראויות כמו יונדאי איוניק 5, סקודה אנייאק ופולקסווגן ID.4 מהפלח העממי, אלא גם על דגמי יוקרה כמו מרצדס C קלאס החדשה ואאודי Q4 e-tron, אשר זיכו אותה בתואר "מכונית הפרימיום של השנה".

לצד קטגוריות הקומפקט (שם זכתה פיג'ו 308 החדשה), הפרימיום (EV6) והיוקרה (שם זכתה אאודי E-tron GT) המסורתיות שם, הוצעה לראשונה גם קטגוריית "אנרגיות חדשות" הכוללת את כל הדגמים ה-100% חשמליים או מצוידים בהנעת מימן, וגם בקטגוריה הזו זכתה ה-EV6 במקום השני, אך כאן הפסידה דווקא לאחות החורגת מבית יונדאי איוניק 5.

קיה EV6 הוא הרכב החשמלי הראשון של היצרן שפותח על פלטפורמת ה-E-GMP החדשה של היצרן המיועדת רק למכוניות חשמליות, ולצד עיצוב מקורי ומפתה, מבטיחה שילוב מוצלח של ביצועים וטווח נסיעה מרשים (עד 528 ק"מ לפי תקן ה-WLTP), לצד יכולות טעינה מתקדמות המאפשרות לטעון את ה-EV6 מ-10 ל-80 אחוז תוך 18 דקות בלבד.

מחברת טלקאר יבואנית קיה נמסר שה-EV6 צפויה להגיע לארץ ברבעון הראשון של 2022. 

עוד מחדשות רכב