בארץ: מרצדס GLC קופה החדשה 2024

יבואנית מרצדס מתחילה בשיווק ה-GLC החדשה גם בגרסת הקופה בעלת העיצוב הספורטיבי יותר. הדגם יוצע בגרסאות היברידיות או פלאג אין הייבריד במחיר החל מ-489,900 שקל.

ששי כהן 06 במרץ, 2024
מרצדס GLC קופה 2023

קצת יותר משנה לאחר שנחת כאן הדור השני של מרצדס GLC, מרחיבה כלמוביל היבואנית את משפחת הדגם ומתחילה בשיווק ה-GLC קופה החדש, המציע שילוב בין עיצוב אלגנטי לביצועי נהיגה ספורטיביים על הכביש ובשטח, בגרסאות הנעה היברידית או פלאג אין הייבריד. באופן מפתיע משהו, גרסת הקופה החדשה זולה יותר ב-37,000 שקל מול גרסת הכניסה של ה-GLC הרגיל.



ה-GLC קופה החדש מציע עיצוב ספורטיבי ואלגנטי יותר, עם הופעה אופנתית ונחשקת יותר על חשבון קל בסעיף השימושיות. למרות הדמיון הניכר לדור היוצא, מדובר במכונית חדשה שפותחה על פלטפורמה חדשה ואף כוללת ממדים מעט יותר גדולים עם 4.76 מטרים לאורך, מדובר במכונית ארוכה יותר ב-3.1 ס"מ מול הדור היוצא, כאשר רוחב המכונית לא השתנה (1.89 מטר) וגובה המכונית עלה בחצי ס"מ ל-1.64 מטר. נפח תא המטען צמח ב-45 ליטר ועומד כעת על 545 ליטר מכובדים למדי. מדובר גם במכונית אווירודינמית יותר מול הדור היוצא עם מקדם גרר של 0.27cd לעומת 0.3.

מרצדס GLC קופה 2023

תא הנוסעים כולל את שפת העיצוב החדשה של היצרן המציעה שדרוג משמעותי של הנראות, האיכות והאבזור, עם סביבת נהג טכנולוגית הכוללת לוח מחוונים דיגיטלי "12.3, מולטימדיה עם מסך "11.9 אנכי ותפעול MBUX מהדור החדש ואופציה לתצוגה עילית עשירה בנתונים המוקרנת על השמשה הקדמית. הדגם ישווק ברמת גימור אחת ועשירה "פרימיום" הכוללת בין השאר ריפודי עור טבעוני, גג זכוכית פנורמי עם פתיחה חשמלית, חישוקי "19, גימור עץ פנימי, מושבים קדמיים עם כוונון חשמלי, חימום וזכרונות, מערכת שמע משודרגת בעלת 9 רמקולים, תאורת אווירה ב-64 גוונים, משטח טעינה אלחוטי לנייד, סגירה ופתיחה חשמלית לתא המטען ועוד.

מבחינת בטיחות, ה-GLC קופה מגיעה עם הדור האחרון של חבילת Driving Assistance Plus שמכיל את כל הפונקציות הסטנדרטיות של מרצדס ופונקציות נוספות ומשופרות עבור נהיגה בטוחה וחנייה חכמה, כולל חבילת החניה החדשה עם מצלמת 360° זמינה כתוספת אופציונלית. 

מרצדס GLC קופה 2024

היצע המנועים מתחיל בגרסת ה-GLC200 המצוידת במנוע בנזין, 4 צילינדרים, בנפח 2.0 ליטרים המפיק 204 כ״ס ומציע תאוצה ל-100 קמ״ש ב-7.9 שניות, מהירות מרבית של 227 קמ״ש וצריכת דלק של 13.1 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. מעליו תוצע ה-GLC300 המצוידת במנוע 2.0 ליטרים המפיק 258 כ״ס ומציעה תאוצה ל-100 קמ״ש ב-6.3 שניות, מהירות מרבית של 246 קמ״ש וצריכת דלק של 12.8 ק"מ לליטר בממוצע.  צמד הדגמים הנ״ל מצויד גם במערכת היברידית קלה 48V המסייעת להתנעה שקטה וחלקה יותר, לצד פליטת מזהמים נמוכה יותר.

גרסת הפלאג אין (PHEV) החדשה, ה-GLC300e, מפיקה הספק משולב של 313 כ״ס ומציעה תאוצה ל-100 קמ״ש ב-6.7 שניות, מהירות מרבית של 220 קמ״ש (עד 140 קמ"ש על חשמל בלבד) וטווח נסיעה חשמלי של 117 ק״מ בזכות סוללה בקיבולת של 31.2 קוט״ש. כל הדגמים מצוידים בהנעה כפולה ותיבת הילוכים אוטומטית 9 הילוכים כסטנדרט.

גרסת הפלאג-אין מציעה גם נהיגת שטח חשמלית לחלוטין, עם מצלמת 360° עם "מכסה מנוע שקוף" ותצוגה וירטואלית של מתחת לרכב, כולל הגלגלים הקדמיים ותנוחת ההיגוי שלהם. חבילת הטכנולוגיה (האופציונלית) עם מתלי אוויר AIRMATIC כוללת בקרת מפלס וסרן אחורי עם היגוי המאפשרת מרווח קרקע גבוה בשטח, ללא קשר לעומס, והשעיה ארוכה עבור המתיחה הטובה ביותר האפשרית, בזמן שההיגוי האחורי מגביר את יכולת התמרון בשטח עוד יותר. 

מחירון

מרצדס GLC200 קופה – החל מ-489,900 שקל

מרצדס GLC300 קופה – החל מ-499,900 שקל

מרצדס GLC300E קופה – החל מ- 569,900 שקל

עוד מחדשות רכב