יפה ויקרה יותר: סקודה אניאק קופה בישראל

יבואנית סקודה מתחילה בשיווק האניאק קופה, הגרסה הספורטיבית למראה בעלת העיצוב דמוי הקופה של רכב הפנאי החשמלי שלה, שתוצע בארבע רמות גימור ובמחיר החל מ-236,400 ₪

ששי כהן 15 במרץ, 2023
סקודה אניאק קופה

קרוב לשנה וחצי לאחר שהחל שיווקה של סקודה אניאק בישראל, רכב הפנאי החשמלי של היצרן, מרחיבה צ'מפיון מוטורס היבואנית את משפחת הדגם ומתחילה בשיווק האניאק קופה, הגרסה הספורטיבית יותר למראה של הדגם, ואחות חורגת לאאודי Q4 ספורטבק ופולקסווגן ID.5. מחיר הדגם יחל מ-236,400 ₪ ומהווה תוספת של 21,500 שקל מול גרסת האניאק הרגילה בגרסת הכניסה.


הדגם החדש מציע עיצוב ספורטיבי ונחשק יותר, עם גג משתפל לאחור עד ל"זנב", גג פנורמי קבוע, גדול מימדים ונטול קורת B המגיע כסטנדרט, חישוקי סגסוגת מרהיבים 19" ו-20" (בהתאם לרמת הגימור) החותמים עיצוב חיצוני שמגביר את הנוכחות על הכביש. רמת הגימור SPORTLINE תוסיף גם בתי מראות צד ומסגרת חלונות בשחור וגימור סיבי פחמן. משלימים את ההופעה החיצונית יחידות תאורה עם פנסי LED כסטנדרט, כאשר החל מרמת הגימור השנייה, משודרגים ל-Full LED בטכנולוגיית Matrix המאפשרת מיסוך אוטומטי של רכבים הנוסעים ממול ומשתמשים באור גבוה – המספקים תאורה מיטבית לנהג ללא סנוור שאר משתמשי הדרך ויחידות תאורה אחוריות הכוללות פנסי  LED אחוריים עם אלמנטים קריסטליים ואיתות דינאמי. נפח תא המטען עומד על 570 ליטר מכובדים למדי. 

סקודה אניאק קופה

המפרט הטכני כמעט זהה לדגם הרגיל וכולל את פלטפורמת ה-MEB המודולרית לרכבים חשמליים של קבוצת VW, הנעה אחורית, סוללה המותקנת ברצפת הרכב ותורמת למרכז כובד נמוך ומנוע חשמלי המפיק 204 כ"ס ומציע תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-8.7 שניות, לצד מהירות מרבית מוגבלת ל-160 קמ"ש. יחד עם סוללת 82 קוט"ש מבטיח הדגם טווח נסיעה של 537-550 ק"מ בהתאם לרמות הגימור ואפשרות לטעינת DC מהירה עד 135 קוט"ש. 

4 רמות גימור לבחירה

אבזור הרכב כבר מרמת הגימור הבסיסית כולל: גג שמש פנורמי, חישוקי "19, כניסה והנעה ללא מפתח, לוח מחוונים דיגיטלי, מסך מולטימדיה 13", מערכת שמע עם 8 רמקולים, 2 שקעי טעינה USB type C, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת ל-2 אזורים, מושב נהג חשמלי עם זכרון ותמיכה לגב התחתון, הגה מצופה עור בעל כפתורי שליטה במערכת המולטימדיה, וכן תאורת אווירה 10 גוונים, לצד שלל פתרונות אחסון המאפיינים את סקודה. 

רמת הגימור SUITE/ECO SUITE תוסיף גם מושבים קדמיים בעלי כוונון חשמלי עם זכרונות ותמיכה לגב התחתון, מושב נהג עם פונקציית עיסוי, ועבור יושבי החלק האחורי  – משענת ראש למושבים ושולחנות מתקפלים בגב המושבים הקדמיים. בנוסף, ריפודי עור וגימור PIANO שחור מבריק.

רמת הגימור SPORTLINE תאפשר שלדה אדפטיבית עם שיכוך רציף והגה ספורט בציפוי עור עם תפירה אפורה וכפתורי שליטה על מערכת המדיה, לצד ריפודי עור בשילוב אלקנטרה.

סקודה אניאק קופה

בטיחות

אבזור הבטיחות כולל כסטנדרט: שמירה על נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית עם סייען זחילה בפקקים, מערכת לניטור שטחים מתים, מצלמת נסיעה לאחור, 9 כריות אוויר, מערכת ניטור מרחק מלפנים עם התראה ובלימה אוטונומית עם זיהוי כלי רכב, הולכי רגל ורוכבי דו-גלגלי ומערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים.

מחירון

מחיר סקודה אניאק קופה יחל ב- 236,400 ₪ עבור גרסת ה-LOFT, מחיר גרסת ה-SUITE יעמוד על 276,900 ₪ , מחיר גרסת ה-ECO SUITE יעמוד על 278,900 ₪ ומחיר גרסת ה-Sportline יעמוד על 287,900 ₪ , בתוספת אגרת רישוי בסך 558 ₪. 

 

 

 

עוד מחדשות רכב