דיגיטלית יותר: יונדאי i10 מתחדשת

יונדאי חושפת מתיחת פנים למכונית המיני הפופולרית שלה, הכוללת עדכון קליל לעיצוב החיצוני, שדרוג האבזור וחבילת הבטיחות. הדגם צפוי להגיע לארץ במחצית השניה של השנה. 

ששי כהן 28 בפבר, 2023
יונדאי i10 החדשה 2023

3 שנים לאחר שהוצג הדור השלישי של יונדאי i10, מכונית המיני הפופולרית של היצרן, הנחשבת גם לאחד הדגמים הנמכרים בישראל בשנים האחרונות עם אלפי עותקים שעולים מדי שנה כאן על הכביש (4,839 מסירות אשתקד), חושפת יונדאי מתיחת פנים של אמצע החיים, האמורה לרענן את הדגם עד להצגת הדור הבא.


במסגרת מתיחת הפנים, זוכים דגמי 2023 של ה-i10 לעדכונים קלילים למראה החיצוני, הכוללים תאורת יום מסוג LED חדשה המשולבת בגריל הקדמי בעיצוב בסגנון דיגיטלי, לצד כונס אוויר בעיצוב מחודש. בחלקה האחורי של המכונית נרשמות יחידות תאורה הכוללות חתימת אור LED חדשה. שינוי משמעותי יותר תפגשו בתא הנוסעים שזוכה לראשונה לאופציה ללוח מחוונים דיגיטלי שמשדרג את האווירה הטכנולוגית בסביבת הנהג, מולטימדיה מעודכנת הכוללת הפעם גם קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי אלחוטיים, תוספת של שקעי USB TYPE C מלפנים ומאחור, אופציה למשטח טעינה אלחוטי לנייד, ריפודי מושבים חדשים (בסגנון פולו וגולף GTI…), תוספת תאורה לרגלי הנוסעים מלפנים בצבע כחול, עדכוני OTA למערכת המולטימדיה המאפשרים טיפול בתקלות או שדרוגי תוכנה ללא הצורך להגיע למוסך ונגיעות קוסמטיות קלות שונות.

יונדאי i10 החדשה 2023

אבזור הבטיחות כולל כבעבר התראת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית וזיהוי הולכי רגל, בקרת סטייה מנתיב הכוללת גם שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, החלפת אורות אוטומטית ותוספת של מערכת להתראה על שכחת ילדים במושב האחורי. היצע המנועים נותר ללא שינוי, ויכלול בארץ את אותה גרסת בנזין 1.25 ליטר המפיקה 84 כ"ס ומשודכת לתיבה אוטומטית-רובוטית עם מצמד בודד או ידנית 5 הילוכים.

יונדאי i10 החדשה תיוצר במפעל החברה בטורקיה החל מחודש אפריל הקרוב וצפויה להגיע לארץ במהלך המחצית השניה של השנה.

עוד מחדשות רכב