חדש בארץ: פיג'ו 2008 GT Line

יבואנית פיג'ו מרחיבה את משפחת ה-2008 החדשה עם הצטרפותה של גרסת ה- GT Line היוקרתית, שתשווק בגרסת הבנזין בלבד וכוללת אבזור עשיר במיוחד. כמה תעלה?

ששי כהן 26 ביול, 2020
פיג'ו 2008 GT Line

3 חודשים לאחר שהחל שיווק הדור החדש של פיג'ו 2008, מעדכנת לובינסקי היבואנית את משפחת רכב הפנאי הקומפקטי ומתחילה בשיווק גרסת ה-GT Line, הכוללת חבילת עיצוב ואבזור יוקרתיים בתמורה למחיר של 143,990 שקל, תוספת של 9,000 שקל מול גרסת הפרימיום הבכירה עד כה.


רמת האבזור GT Line החדשה תוצע מעל לרמת הגימור "פרימיום" וכוללת בנוסף: פנסי FULL LED מתוחכמים, גריל קדמי בעיצוב חדש, גג שחור, גג שמש פנורמי נפתח עם וילון הצללה כסטנדרט, מראות בגימור שחור יהלום ופסי עיצוב שחורים בקורה C. בסעיף הבטיחות משודרג הרכב גם במערכת למניעת סנוור והחלפת עצמת התאורה בהתאם לתנאי הדרך, מערכת התרעה על הימצאות רכב בשטח המת של המראות הכוללת תיקוני היגוי ואלו מעלים את ציון הבטיחות לרף המרבי 8 .

האבזור החדש מצטרף לרשימת אבזור ארוכה הכוללת בין השאר: לוח מחוונים תלת ממדי בגודל "10 עם תצוגה מתחלפת, מולטימדיה "7 תומכת באפל קארפליי, התנעה ללא מפתח, שלושה מצבי נהיגה לבחירה, חיישני חניה קדמיים הכוללים תצוגה גרפית, פנסי ערפל לד קדמיים עם פונקציית הארה לתוך הפניה, מראה פנימית מתכהה, טעינה אלחוטית לטלפון הנייד, מראות צד מתקפלות חשמלית, בלם יד חשמלי, 4 שקעי USB, חישוקי 17 אינץ', מושבים המשלבים בד וריפוד דמוי עור, חבילת כרום, חלונות כהים ותאורת לד פנימית.

רמת הגימור החדשה תוצע בארץ רק  עם מנוע בנזין PureTech 1.2 טורבו 130 כ"ס ו-23.4 קג"מ המשודך לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים.




עוד מחדשות רכב