חדש מטויוטה: שירות השכרת רכב שיתופי החל מ-99 שקל

יבואנית טויוטה מצטרפת לשוק הנסיעות השיתופיות ומשיקה את שירות "Toyota Share" המאפשר השכרה של הג'יפון העירוני טויוטה אייגו X ללא צורך במנוי חודשי, מגיל 18 ובמחיר החל מ-99 שקל לחצי יום.

ששי כהן 04 בספט, 2023
TOYOTA SHARE

לאחר מספר חודשים של פיילוט שקט, משיקה היום קבוצת יוניון יבואנית טויוטה באופן רשמי את TOYOTA SHARE – שירות חדש להשכרת רכבים שיתופיים לטווח קצר. מטרת המיזם היא לספק מענה לצרכי ניידות באופן נגיש, נוח ופשוט ולהרחיב את אפשרויות השימוש ברכב פרטי ללא בעלות. טויוטה SHARE מהווה צעד נוסף ומשמעותי במימוש חזונו של אקיו טויודה, למעבר של טויוטה מיצרנית רכב לחברת שירותי מוביליות מתקדמים. 


לראשונה בישראל, ובשונה מההיצע של שאר מפעילות הרכבים השיתופיים, משתמשי SHARE TOYOTA  יוכלו לשכור רכב במתווה חצי יומי/יומי, ללא צורך במנוי חודשי ובמחירים קבועים ואטרקטיביים. השירות יהיה זמין 24/7 והשכרת הרכב תיעשה באופן פשוט מאד וידידותי למשתמש באמצעות אפליקציית My Toyota.

מחירון ההשקה עומד על 99 ₪ לחצי יום השכרה (עד 6 שעות) ו- 189.90 ₪ ליום השכרה מלא.

 TOYOTA SHARE  תציע רכבים מדגם אייגו X, רכב עירוני מעוצב וחסכוני בדלק, המאפשר חניה נוחה וקלה בכל מקום, עם מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות ומערכות Android auto + Apple carplay. השירות מיועד עבור כל נהג ונהגת מגיל 18 וחצי ומעלה, בעלי רישיון נהיגה עם ותק של שנתיים והוא כולל ביטול השתתפות עצמית במקרה של נזק. כדי להתחיל ולהשתמש בשירות תצטרכו להוריד את אפליקציית My-Toyota  הזמינה בחנויות apple ואנדרואיד.

השירות פעיל כבר היום בערים כרמיאל, טבריה, עפולה, חיפה, נתניה, רעננה, תל אביב, יפו, ראשון לציון, ירושלים, רמלה ובאר-שבע ובקרוב יתרחב לערים נוספות וצפוי להתרחב ליותר מ- 30 ערים מצפון ועד דרום, לצד נקודות אסטרטגיות נוספות ברחבי הארץ. 

הפעילות החדשה תנוהל תחת זרוע פתרונות הניידות של קבוצת יוניון, יוניון מוביליטי בניהולו של דור פיקל.

עוד מחדשות רכב