יגואר I-PACE החשמלי זוכה למתיחת פנים ותוספת דגמי R-Dynamic

5 שנים לאחר שהוצג לראשונה, זוכה יגואר I-PACE למתיחת פנים קלה לדגמי 2023 שתסייע לו להתמודד מול שלל המתחרות החדשות בקטגוריה. הדגם צפוי להגיע לארץ כבר בחודשים הקרובים.

ששי כהן 24 בינו, 2023
יגואר I-PACE 2023

יגואר i-Pace היתה חלוצת רכבי הפנאי היוקרתיים והחשמליים בישראל והושקה בארץ בסוף 2018. בשנים שחלפו מאז, התרחבה הקטגוריה עם הצטרפותם של אאודי אי-טרון, מרצדס EQC, ב.מ.וו iX ואחרים, וכעת מודיע היצרן על מתיחת פנים לדגמי 2023 שעשויה לחזק את מעמדו מול המתחרים החדשים. מחברת המזרח, יבואנית יגואר בישראל, נמסר כי הדגם החדש יושק בארץ כבר ברבעון השני של השנה. הדגם החדש יחזק את אסטרטגיית היצרן להפוך למותג רכב חשמלי כבר משנת 2025.


מאז הושק ב-2018, הרכב החשמלי הראשון של יגואר קטף למעלה מ-90 פרסים עולמיים בחמש שנים, כאשר ב-2019 זכה בפרס מכונית השנה, בעיצוב הרכב העולמי של השנה וכן במכונית הירוקה של השנה. פרסים אלו נקטפו בזכות מרכז הכובד הנמוך של ה-I-PACE, מערכות מתלים מתקדמות, זריזות, מנועים חשמלים קומפקטיים ויעילים וטווח נסיעה מרשים.

דגמי 2023 של ה-i-Pace שומרים על המראה הנחשק של הרכב (מבחוץ ומבפנים), אך עוברים ליטוש מעודן עם גריל חדש וחלק ונוכחות מרשימה יותר, יחידות תאורה ראשיות עם אופציה למטריקס LED, חישוקי גלגלים בעיצוב חדש, שינוי צבע מרכזי הגלגלים ותג הגריל מאדום לשחור, תוספת של דגמי R-Dynamic ספורטיביים יותר ולראשונה גם צבעי סאטן מטאליים חדשים – Eiger Grey ו-Carpathian Grey. גם בתא הנוסעים רושם הדגם נגיעות קוסמטיות שונות, רשימת אבזור מעודכנת, מולטימדיה חדשה ואופציה למושבים ספורטיביים בעיצוב חדש. 

יגואר I-PACE 2023

יחידת הכח החשמלית עודכנה קלות בדגם החדש וכוללת צמד מנועים חשמליים המספקים הנעה כפולה ומפיקים הספק משולב של 400 כ"ס ומומנט של 69.6 קג"מ. הביצועים ימשיכו להיות ספורטיביים עם תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4.8 שניות וטווח נסיעה עד 470 ק"מ. זמן טעינת הסוללה דרך עמדת AC ביתית עומד על 8.5 שעות. 

לדברי ניק קולינס, מנהל קו הרכבים ביגואר: "מאז השקת ה-PACE-I ב-2018, הוא מעניק לנהגים את החבילה השלמה – ביצועים מרשימים, זריזות, טכנולוגיה ושימוש יום-יומי שהלקוחות שלנו מצפים לקבל מיגואר, ביחד עם חוויית נהיגה חלקה, שקטה ולא מתאמצת. כעת בדגם החדש אנחנו ממקסמים את התועלות של הרכב ומציעים מפרטים משודרגים ועשירים יותר. במבט לעתיד, אנחנו מיישמים את כל הידע שצברנו מהעבודה עם הרכב החשמלי, הפיתוחים הטכנולוגיים החדישים ושיתוף הפעולה עם צוות המרוץ של יגואר, TCS, שמתחרים בפורמולה E, לקראת הפיכתה של יגואר למותג modern luxury חשמלי לחלוטין מ-2025".

עוד מחדשות רכב