לידיעת שרי הממשלה: סקודה מתחילה לשחרר פרטים על הסופרב החדשה

סקודה משחררת טיזרים ופרטים ראשונים על הדור הבא של הסופרב והקודיאק, אך חוסכת בפרטים ובסה"כ לא מחדשת כלום. חשיפה רשמית תיערך בהמשך השנה.

ששי כהן 27 באפר, 2023
סקודה סופרב 2024

8 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של סקודה סופרב ו-7 שנים לאחר שהגיע לכביש לראשונה סקודה קודיאק, חושפת סקודה טיזרים ופרטים ראשונים על צמד הגרסאות הבכירות שלה שיחשפו בדורות חדשים בסתיו הקרוב. מאז שהחל השיווק של הדור הנוכחי והשלישי של הסופרב נמכרו בעולם כ-770,000 מכוניות, כאשר מדגם הקודיאק נמכרו עד כה כ-740,000 מכוניות.


האיור הראשון שפורסם הוא של הסופרב החדשה, דור רביעי למכונית הסאלון ומכונית הדגל של היצרן, שנחשבת לאחת ממכוניות המנהלים המבוקשות ביותר בישראל, וגם המכונית החביבה על שרי הממשלה בשנים האחרונות. הדגם החדש יוצע כמו קודמו גם בגרסת סטיישן שימושית, ולדברי היצרן ימשיך להציע את נתוני המרווח לנוסעים והנוחות הטובים בקטגוריה. חבל רק שהאיור שפורסם אודות הדגם לא מבשר על כלום ולמעשה נראה שהדגם יהיה יותר מתיחת פנים מקיפה לדור הנוכחי ופחות עיצוב חדש לחלוטין.

סקודה קודיאק 2024

סקודה קודיאק 2024…

אותו המקרה גם בדור השני של הקודיאק שגם כאן מסתפק היצרן באיור די קמצני במידע, אשר נראה גם הוא דומה למדי בקווי העיצוב הכלליים לדור הנוכחי. בסקודה לא חושפים שום נתון טכני אודות צמד הדגמים החדשים, אך מבטיחים מנועי בנזין ודיזל עם יחידות היברידיות קלות 48V או גרסאות בנזין פלאג-אין הייבריד חדשות, כאשר לראשונה יוצעו גם בקודיאק.

אל אלו מצטרפים הבטחה לשדרוג האבזור, עיצוב חדש לחלוטין לתא הנוסעים ויישור קו עם כל חבילת הבטיחות המתקדמת החדשה של היצרן. בקיצור, הודעה שלמה שלא ממש מבשרת על כלום. זה לא אומר אגב שלא יהיה מעניין…

סקודה סופרב וקודיאק החדשים ייחשפו רשמית מיד בסוף הקיץ הקרוב וצפויים להגיע לשווקים ראשונים כבר בתחילת 2024. 

עוד מחדשות רכב