מה דעתכם על ברלינגו חדשה בניחוח סיטרואן דה שבו?

סדנת הרכב האיטלקית Caselani תחל בחודש הבא בשיווק סיטרואן ברלינגו דה שבו, המבטיחה לכם את הברלינגו המודרנית אך בעיצוב רטרו בסגנון הדה שבו משנות ה-50.

ששי כהן 28 בספט, 2022
סיטרואן ברלינגו דה שבו

שנתיים לאחר שהציגה את סיטרואן ג'מפי החדשה במראה של H וואן נוסטלגי, חושפת סדנת הרכב האיטלקית קסלאני (Caselani) גרסת רטרו מרהיבה המבוססת על הברלינגו החדשה, שזוכה למראה בסגנון הדה שבו משנות ה-50 (סיטרואן 2CV). הסדנה האיטלקית מתמחה בהסבת דגמי סיטרואן מסחריים לגרסאות רטרו וייצור של דגמי "פוד טראק" מפתים וכעת מצטרפת לראשונה להיצע גם הברלינגו החדשה שזוכה לשם "ברלינגו Fourgonnette" (וואן בצרפתית).



הרעיון של סדנת הרכב האיטלקית הוא פשוט: משלבים בין רכב מודרני עם אמינות ואחריות של רכב חדש ונהנים ממראה של רכב בסגנון אספנות ללא כל הבעיות וכאבי הראש שנלווים לכך. המצטרפת החדשה לסדנה שלהם היא סיטרואן ברלינגו מהדור השלישי והנוכחי של הדגם, אשר מוצעת להסבה בשלושת גרסאות המנוע שלה (בנזין, דיזל וחשמלי) לברלינגו דה שבו הכוללת עיצוב חיצוני בסגנון של שנות ה-50. התוצאה לפי התמונות שפורסמו מאוד מפתה (לטעמי לפחות), אך יהיו כאלה שגם יראו בעיצוב הארגז האחורי הכולל יריעות גליות סוג של מזוודה על גלגלים…

סיטרואן ברלינגו דה שבו

גרסת הנוסעים…

השדרוג למראה רטרו מתרכז בעיצוב החיצוני בלבד, ושם עברה הברלינגו שיפוץ מוחלט וזוכה לתכונות שהיו כל כך אופייניות ל-2CV הישן מימים עברו. הסורג, הפגוש וקשתות הגלגלים הוחלפו ברכיבי פיברגלס חדשים המותאמים לקווים המקוריים. מכסה המנוע הכיפתי בצורת V הצטמצם לכיוון החלק התחתון ופנסי החזית הפכו לעגולים ומובלטים. בחלקה האחורי של המכונית נרשמת דלת כפולה ועיצוב פנסים בסגנון של פעם, וגם חישוקי הגלגלים זוכים למראה רטרו. הדגם יוצע בגרסאות מסחריות או נוסעים לבחירה 

סיטרואן ברלינגו דה שבו

בחברה טרם חושפים את מחיר הדגם המרהיב, אך מבטיחים מגוון צבעים נוסטלגי לבחירה. שיווק הדגם באיטליה צפוי להתחיל בחודש הבא ואספקות ראשונות בינואר הקרוב.

עוד מחדשות רכב