מה דעתכם על ג'יפ אוונג'ר חדש מ-149,900 שקל?

יבואנית ג'יפ משיקה את גרסת הבנזין של האוונג'ר, הכוללת מנוע טורבו 1.2 ליטר ומערכת היברידית מתונה, המבטיחים צריכת דלק של 20 ק"מ לליטר. הדגם ישווק ב-2 רמות גימור לבחירה ובמחיר השקה לזמן מוגבל שיחל מ-149,900 שקל.

ששי כהן 17 באפר, 2024
ג'יפ אוונג'ר היברידי

3 חודשים לאחר שהשיקה חברת סמלת את ג'יפ אוונג'ר בגרסה חשמלית, מרחיבה היבואנית את משפחת הקרוסאובר הקומפקטי של היצרן ומתחילה בשיווק גרסת הבנזין של הדגם במחיר הנמוך ב-40,000 שקלים מהגרסה החשמלית.


האוונג'ר שזכה לםני כשנה בתואר "מכונית השנה באירופה 2023", יתחרה בקטגוריית הג'יפונים הקטנים (B-SUV), ולמרות שהוא מתויג כג'יפון פרמיום, מחירו קרוב דווקא למחירי הג'יפונים מבית המותגים העממיים, וזול משמעותית מדגמים מתחרים משוק היוקרה כמו אאודי Q2 ולקסוס LBX. מדובר בתמחור מפתיע לטובה לדגם, בשעה שהגרסה החשמלית שלו תומחרה גבוה מהצפוי בארץ ולכן עד כה די נדירה על הכבישים.

האוונג'ר בנזין מצויד ביחידת כח הכוללת מנוע טורבו 1.2 ליטר המפיק 100 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 6 הילוכים והנעה קדמית, לצד תגבור היברידי מתון של מערכת "מיילד הייבריד" 48V ומנוע חשמלי המספק 28 כ"ס ומסייע לחיסכון בדלק ופליטת מזהמים נמוכה, לצד שדרוג קל של הביצועים. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 10.9 שניות, המהירות המרבית עומדת על 183 קמ"ש וצריכת הדלק עומדת על 20 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן. תוספת המשקל של המערכת ההיברידית המתונה עומד על 60 ק"ג בלבד, מה שמביא את משקלו הכולל של ה-Avenger e-Hybrid החדש ל-1,280 ק"ג בלבד. כיאה לדגם של JEEP, היצרן מבטיח יכולות שבילים טובות מהמקובל לקטגוריה עם מרווח גחון של 20 ס"מ, זווית גישה של 20 מעלות, זווית בטן של 20 מעלות וזווית נטישה של 34 מעלות.

ג'יפ אוונג'ר היברידי

הדגם ישווק ב-2 רמות גימור לבחירה: גרסת הכניסה, ה-Altitude, כוללת לוח מחוונים דיגיטלי "10.25, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע "10.25 וקישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, בלם יד חשמלי, בקרת אקלים דיגיטלית, מנופי העברת הילוכים מאחורי ההגה, חישוקי "17 קלים, פנסי חזית ראשיים מסוג LED, פנסי ערפל LED, הגה מצופה עור, חיישן גשם, בורר מצבי נהיגה, חיישני רוורס מקוריים, בקרת שיוט אדפטיבית, התראה ובלימה אוטונומית מלפנים, שמירת נתיב אקטיבית, התרעת ערנות הנהג, 6 כריות אוויר ועוד. 

ג'יפ אוונג'ר היברידי

רמת הגימור הגבוהה יותר : "Summit" כוללת בנוסף: מצלמת רוורס, חיישני נסיעה קדמים + אחורים, התרעת שטח מת במראות הצד, אורות גבוהים אוטומטים, כניסה והנעה ללא מפתח, דשבורד בצבע צהוב, תא מטען חשמלי, משטח טעינה אלחוטית לטלפון, תאורת אווירה משתנה ב-8 צבעים, קיפול מראות חשמלי, צביעה דו-גוונית למרכב, חישוקי "18 קלים, חלונות אחוריים כהים, פנסים אחוריים מסוג LED ועוד.

מחיר ג'יפ אוונג'ר נקבע על 154,900 שקל לגרסת הכניסה ו-169,900 שקל לרמת הגימור הגבוהה. לרגל השקת הדגם, יוצעו 100 מכוניות ראשונות מגרסת הכניסה במחיר של 149,900 שקל. 

מעוניינים בנסיעת מבחן לדגם וקבלת הצעות מימון וטרייד-אין לרכביכם הישן? הכניסו פרטים כאן

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם

    עוד מחדשות רכב