"משמחת ממבט ראשון": נחשפה אופל פרונטרה החדשה

20 שנה לאחר שפסק הייצור חוזר לחיים אופל פרונטרה, הפעם כג'יפון קומפקטי עירוני שיחליף את הקרוסלנד שלא זכה להצלחה המצופה. לצד עיצוב מודרני, ישווק הדגם החדש עם יחידת כח היברידית מתונה לצד גרסה חשמלית מלאה.

ששי כהן 09 באפר, 2024
אופל פרונטרה 2024 החדש

חודשיים וחצי לאחר ששחררה אופל טיזרים ראשונים של אופל פרונטרה החדש, הג'יפון הקומפקטי של היצרן ומחליפו של הקרוסלנד שלא זכה להצלחה המצופה, חושפת אופל רשמית את הדגם החדש שזוכה לשם מוכר מהעבר, בדיוק 20 שנה לאחר שפסק השיווק של אופל פרונטרה ספורט, רכב הפנאי-שטח שפותח בשנות ה-90 בשיתוף איסוזו, ואף שווק בארץ לזמן קצר בסוף שנות ה-90.


הפרונטרה החדש מהווה אח חורג לשלל דגמים של קבוצת סטלנטיס, חברת האם של אופל, לרבות פיג'ו 2008 וג'יפ אוונג'ר, ומציע עיצוב צעיר ומודרני ברוח שפת העיצוב החדשה של אופל, תחת ההבטחה גם שתהיה "משמחת ממבט ראשון"… בחזית של הרכב ניתן להבחין בעיצוב ה-"וויזור" בעל הפס השחור הנמתח לרוחב הגריל, הכולל יחידות תאורה מתקדמות מסוג "Eco Led" עם החלפת אורות אוטומטית ובמרכז הגריל גם הלוגו החדש של אופל. 

"עם השילוב של עיצוב מחוספס, מרווח, פתרונות חכמים ומערכות הנעה יעילות, הפרונטרה החדשה תפנה למגוון רחב של לקוחות שרוצים להתבלט", כך מספר מנכ"ל אופל העולמית פלוריאן הוטל. 

אופל פרונטרה 2024 החדש

אופל לא מפרסמת לעת עתה נתונים טכניים אודות הרכב ומסתפקת בפרטים ראשונים, אך סביר להניח שהדגם שיתחרה בקטגוריית הג'יפונים הקומפקטיים (B-SUV) יצויד במרכב באורך סביב ה-4.1 מטרים, רוחב של 1.77 מטר וגובה שינוע סביב ה-1.53 מטר. בחברה מבטיחים גם תא נוסעים מרווח מהמקובל, כאשר נפח תא המטען דווקא פורסם ועומד על 460 ליטר, נתון הגבוה משמעותית מהמקובל, וצומח עד 1,600 ליטר עם קיפול המושבים האחוריים. אם זה לא מספיק לכם להעמסת מטען, אז בעזרת מסילות גג יעודיות שיוצעו בדגם תוכלו לאחסן עוד קצת יותר מ-200 ק"ג על הגג בשעת הצורך.

בתא הנוסעים מציע הרכב סביבת נהג טכנולוגית עם לוח שעונים דיגיטלי "10 ומסך מולטימדיה באותו הגודל החוברים ליחידה אחת וכוללים גם קישוריות מלאה לסמארטפונים, עדכוני OTA מהאוויר ועוד. לשמחתנו יש תפעול נפרד לבקרת האקלים שתורם לתפעול בטוח יותר וידידותי למשתמש תוך כדי נהיגה ואל אלו מצטרפים ידית הילוכים אלקטרונית זעירה, הגה קטום בעיצוב ספורטיבי, בלם יד חשמלי, משטח טעינה אלחוטי לנייד ויציאות USB קדמיות ואחוריות.

אופל פרונטרה 2024 החדש

הדגם יוצע עם 2 יחידות הנעה לבחירה: חשמלית מלאה או היברידית מתונה 48V. גם כאן אופל לא מפרסמת עדיין נתוני ביצועים, אולם סביר להניח שהיצע יחידות הכח של היצרן יגיע גם לכאן עם מנוע חשמלי 156 כ"ס בעל טווח נסיעה סביב ה-400 ק"מ ויחידת הכח החדשה של היצרן הכוללת מנוע טורבו 1.2 ליטר, 3 צילינדרים המפיק 100 כ"ס, עם תגבור היברידי מתון הכולל מנוע חשמלי 28 כ"ס המשולב בתיבת הילוכים כפולת מצמדים בת 6 הילוכים.

מחברת לובינסקי יבואנית אופל בישראל, נמסר כי הדגם צפוי להגיע לארץ לקראת סוף השנה. 

עוד מחדשות רכב