צה"ל ירכוש 600 מכוניות מדגם אופל קומבו !

מנוע צמיחה משמעותי לאופל בישראל: לובינסקי מודיעה על זכיתה במכרז משרד הבטחון, בו תספק כ-600 טנדרונים מסוג אופל קומבו LIFE 1.2 בנזין טורבו אוטומטי.

ששי כהן 23 באוג, 2020
אופל קומבו

הישג משמעותי ראשון לאופל ישראל תחת לובינסקי: החברה מודיעה הבוקר על זכיה במכרז הצטיידות של משרד הבטחון בטנדרונים אשר ישמשו את היחידות השונות בצה"ל ובכוחות הבטחון. הרכב שנבחר במכרז זה הוא אופל קומבו LIFE החדש, בתצורת 5 דלתות, 5 מושבים ועם מנוע 1.2 ליטר בנזין טורבו (130 כ"ס ו-23.4 קג"מ) המשודך לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים. הטנדרון של אופל יציב סטנדרט חדש ויהווה קפיצת מדרגה משמעותית עבור משתמשי הקצה במשרד הביטחון.


אופל קומבו LIFE מצויד בשלל מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות שכוללות מערכת בלימת חירום אקטיבית, מערכת לשמירת נתיב הנסיעה הכוללת התרעת סטייה מנתיב הנסיעה עם תיקוני היגוי, מערכת התרעת סכנת התנגשות מלפנים, מערכת למניעת סנוור והחלפת עצמת התאורה בהתאם לתנאי הדרך, מערכת זיהוי תמרורי מהירות והמלצה לשינוי המהירות בהתאם בבקרת השיוט ועוד. מכרז זה יכלול גם אחזקה גלובלית לכלי הרכב שתבוצע במרכזי השירות של לובינסקי ואחריות מלאה לארבע שנים.

במסגרת מכרז זה, ירכוש משרד הבטחון 600 כלי רכב מסוג אופל קומבו LIFE ב-24 חודשים, עם אופציה לרכישה של 600 כלי רכב נוספים מדגם זה, ב-24 החודשים הבאים. המותג אופל עבר לידי לובינסקי במחצית שנת 2019 וזו זכיה ראשונה במכרז משמעותי אשר יסייע רבות בחיזוק המותג בישראל ובמיוחד בפלח רכבי העבודה.

מבחן דרכים: אופל קומבו לייף



עוד מחדשות רכב