רנו זואי החדשה תצויד בריפודים עשויי בקבוקי פלסטיק ממוחזר

יצרנית הרכב רנו מודיעה על ציודה של הזואי החדשה בריפודים חדשניים העשויים מ-100% חומרים ממוחזרים, לרבות שאריות טקסטיל ומחזור בקבוקי פלסטיק, ההופכים את הרכב לידידותי עוד יותר לסביבה.

ששי כהן 26 בנוב, 2019
רנו זואי החדשה תא נוסעים

קונצרן הרכב רנו, מציג פיתוח חדשני של בד ייחודי העשוי מ-100% חומרים ממוחזרים עבור הרכב החשמלי רנו זואי החדשה. בכך הופכת מכונית הסופר-מיני החשמלית של רנו לידידותית במיוחד לסביבה, כאשר לצד היותה לא מזהמת (0 פליטת מזהמים הודות להנעה 100% חשמלית), גם בייצור המכונית נעשה שימוש בחומרים ממוחזרים בתהליך ייצור חדשני המפחית את פליטת ה- CO2 ביותר מ-60%. 


מדובר במוצר טקסטיל ייחודי ובעל פטנט המיוצר מחגורות בטיחות, שאריות טקסטיל ומחזור בקבוקי פלסטיק, המיוצר ע"י חברת ADIENT FABRICS, הנחשבת לחברה הגדולה בעולם בייצור מושבים לרכב. בחברה מצהירים שבייצור הבד החדש פוחתת פליטת ה-CO2 ביותר מ-60%, לעומת התהליך ייצור הקודם, והייצור נעשה ללא חומרים כימיקלים כלל.

רנו זואי החדשה תא נוסעים

רנו זואי והריפודים החדשים והידידותיים לסביבה.

הזואי החדשה משלבת 17.5 ק"ג של פלסטיק ממוחזר, שחלקו מורגש בחלקים הגלויים בפנים הרכב. הבד משתרע על שטח כולל של 8 מ"ר ומשמש לייצור כיסויי מושבים, כיסויי לוח המחוונים, סוגרי ידית ההילוכים ואביזרי הדלתות, ועומד בדרישות הגבוהות לנוחות, וניקוי.

האם זה אמור להטריד אתכם? ממש לא, התחושה ללא ספק תהיה זהה לריפודי המושבים הפופולרים ונשמח לראות יותר יצרנים מאמצים את הריפודים החדשים ותורמים יותר לאיכות הסביבה.

עוד בנושא: האם ריפודי העור ברכב שלך הם אמיתיים או סוג של פלסטיק?



עוד מחדשות רכב