דיגיטלית ובטיחותית יותר: יונדאי i10 המחודשת 2024

חברת כלמוביל מתחילה בשיווק יונדאי i10 המחודשת ל-2024, לאחר שעברה עדכוני עיצוב חיצוניים ופנימיים קלים, לצד שדרוג מפרט הבטיחות ואבזור הנוחות. הדגם יוצע מ-89,900 שקל לגרסה האוטומטית, אך גם בגרסה ידנית מוזלת.

ששי כהן 08 בנוב, 2023
יונדאי i10 החדשה 2024

קרוב ל-4 שנים לאחר שנחת בארץ הדור השלישי של יונדאי i10, מכונית המיני הפופולרית של היצרן, מתחילה כלמוביל היבואנית בשיווק הדגם המחודש ל-2024 לאחר שעבר מתיחת פנים של אמצע החיים. הדגם החדש נוחת בארץ כ-10 חודשים לאחר שנחשף בחו"ל, ואמור להמשיך את הצלחת הדגם הנוכחי ממנו נמכרו עד כה בארץ כ-18,500 רכבים, נתון מרשים למדי בהתחשב בכך שהדור הנוכחי מצויד בתיבת הילוכים רובוטית חד-מצמדית ולא אוטומטית פלנטרית, נתון שהטריד קלות את היבואן בתחילת הדרך, אך מאפיין כיום את מרבית מכוניות המיני הקטנות הנמכרות באירופה, לרבות האחות החורגת קיה פיקנטו.


במסגרת מתיחת הפנים, זוכה הדגם לעדכונים קלים למראה החיצוני הכוללים תאורת יום חדשה מסוג LED המשולבת בגריל הקדמי בסגנון דיגיטלי, כונס אוויר בעיצוב מחודש, חישוקי גלגלים קלים "15 בעיצוב חדש ובחלקה האחורי של המכונית נרשמות יחידות תאורה הכוללות חתימת אור LED חדשה. שינוי משמעותי יותר תפגשו בתא הנוסעים שזוכה לראשונה ללוח מחוונים דיגיטלי שיוצע כסטנדרט בכל רמות הגימור, המשדרג את האווירה הטכנולוגית בסביבת הנהג, וכן ריפודי מושבים חדשים, קווי צבע בצבע סגלגל על פתחי המיזוג, שקע טייפ C מלפנים ובקרת שיוט שמצטרפת להיצע.

גם מפרט הבטיחות שודרג וכולל מעתה גם מערכת בלימה אוטונומית  משודרגת הכוללת גם התראה על רוכבי אופניים, בקרת סטייה מנתיב השומרת על הרכב גם במרכז הנתיב והתראת נוסע מאחור המסייעת למניעת השארת ילד במושב האחורי.

יונדאי i10 החדשה 2023

הדגם ישווק בארץ ב-4 רמות גימור לבחירה, כאשר כבר מרמת הגימור הבסיסית "Intense" (בגרסה הידנית) ו- "Inspire" בגרסה האוטומטית המפרט נדיב וכולל: לוח מחוונים דיגיטלי, מולטימדיה מקורית עם מסך מגע "8 וקישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, מצלמת רוורס, 2 שקעי טייפ C מלפנים, שקע USB, חלונות אחוריים מושחרים, חישוקי גלגלים "14 קלים, בקרת שיוט, חיישן אורות והגה עור. רמת הגימור השלישית "Prime" כוללת גם חישוקי גלגלים "15, קיפול מראות חשמלי ואופציה לצביעה דו-גוונית, כאשר רמת הגימור הבכירה "Supreme" כוללת גם: כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת אקלים דיגיטלית, תאורת אווירה, פנסי ערפל קדמיים ועוד. 

יונדאי i10 החדשה 2024

המפרט הטכני נותר ללא שינוי וכולל מנוע בנזין 1.2 שמפיק 84 כ"ס ויחד עם תיבת הילוכים אוטומטית-רובוטית מציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-15.8 שניות, מהירות מרבית של 171 קמ"ש וצריכת דלק של 18.1 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. לזכותו של היצרן נוסיף שהוא לא נכנע לכוחות השוק ועדיין מציע את הדגם גם בגרסה ידנית מוזלת המשפרת משמעותית את הביצועים (12.6 שניות ל-100 קמ"ש) ומקזזת קלות את צריכת הדלק (18.8 ק"מ לליטר בממוצע).

מחיר יונדאי i10 החדשה יחל מ-78,900 שקל לגרסה הידנית, 89,900 שקל לגרסה האוטומטית הבסיסית, 94,990 שקל לגרסה האוטומטית "Prime" (תוספת של 2,000 שקל לצביעה דו-גוונית) ועד 97,990 שקל לגרסת ה-"Supreme" המאובזרת ביותר. 

מעוניינים בנסיעת מבחן לדגם המחודש, קבלת הצעת מימון וטרייד-אין לרכביכם הישן? השאירו פרטים כאן ונציגי החברה ישמחו לשוב אליכם בהקדם.

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם

    עוד מחדשות רכב