הסיניות ממשיכות לככב במבחני הריסוק האירופאים

5 דגמים סינים ניגשו למבחן הריסוק האחרון של Euro Ncap וכולם זכו ב-5 כוכבים, בהן BYD דולפין וסיל ודגמים נוספים. לצידן רשמה גם לקסוס RZ450e החשמלית ציון מירבי במבחן הבטיחות.

ששי כהן 26 באוק, 2023
BYD דולפין בטיחות

יצרניות הרכב הסיניות ממשיכות להכות גלים בשוק הרכב האירופאי, כך לפי נתוני ארגון הבטיחות האירופאי Euro Ncap המפרסם נתונים אודות מבחני ריסוק חדשים שערך לאחרונה ובהם כל חמשת המכוניות הסיניות שניגשו למבחן זכו בציון המרבי של 5 כוכבים. לצידן השיגה ציון מלא בריסוק גם נציגה של לקסוס שהיתה היחידה שאינה סינית שניגשה למבחן האחרון.


כל ששת הדגמים שנגשו למבחן החדש הינם חשמליים, כאשר שלושה מהם כבר משווקים בישראל והם BYD דולפין שהושקה בקיץ החולף בארץ, לקסוס RZ450e שהושקה כאן בתחילת השנה ו-NIO ET5 ששיווקה החל בתחילת החודש הנוכחי ע"י דלק מוטורס שמייבאת אותה לארץ ביבוא עקיף דרך דילר בנורווגיה, כולן כאמור עם ציון מלא של 5 כוכבים.

BYD סיל

BYD סיל – 5 כוכבים בריסוק

דגמים נוספים שנבחנו הם BYD סיל – התשובה של היצרן לטסלה מודל 3 שדגמים ראשונים שלה הגיעו כבר לארץ במסגרת היבוא המקביל, כאשר היבוא הרשמי אמור להתחיל בחודשים הקרובים, ולצידה אקספנג P7 שהשקת המותג בארץ היתה אמורה להיות במהלך החודש הקרוב ובשל המלחמה נדחתה כעת לתאריך לא ידוע. הדגם האחרון שנבחן הוא NIO EL7 ששיווקו בארץ לא צפוי בקרוב.

עוד מחדשות רכב