ינואר 2022 במרצדס: שליש ממכירות כל שנת 2021 בחודש אחד !

יבואנית מרצדס מדווחת על חודש שיא במכירות, עם כ-1,200 רכבי מרצדס חדשים שיעלו החודש על כבישי ישראל. בנוסף, מחצית מהמכירות הינם של דגמים חשמליים או פלאג-אין!

ששי כהן 30 בינו, 2022
מרצדס EQC

חברת כלמוביל, יבואנית מרצדס, מדווחת על פתיחה מוצלחת במיוחד לשנת 2022, עם נתוני שיא במסירת רכב בישראל, וזה להזכיר לכם, בתקופה בה שוק הרכב סובל מהמשבר בתעשיית השבבים, הפוגע באספקת דגמים חדשים וגורם לזמני אספקה ארוכים מתמיד.

לדברי כלמוביל, את חודש ינואר שמסתיים מחר, צפויה היבואנית לסכם עם לא פחות מ-1,200 מסירות של דגמי מרצדס, נתון מקומי מדהים המהווה כשליש מכמות המסירות השנתית של מרצדס ב 2021 שהסתכמה ב-3,600 רכבים חדשים. יחד עם זאת, חשוב לזכור שמסירות חודש ינואר נחשבות באופן מסורתי לחזקות ביותר אצל מרבית מותגי הרכב, משום שהן כוללות דגמים רבים שהוזמנו ברבעון האחרון של השנה והלקוחות ביקשו דחיית האספקה לינואר כדי לקבל רישוי של השנה החדשה. בנוסף, מדובר גם בכמות גדולה של מכוניות שהגיעה לאחרונה לארץ ונמסרה החודש ללקוחות לאחר עיכוב באספקה. מעניין יהיה לראות איך יהיו המסירות בחודשים הקרובים, אך בכל מקרה מדובר בכמות מרשימה של מסירות בחודש בודד.

לדברי כלמוביל, את עיקר המכירות סיפקו דגמי הקומפקט של היצרן, לרבות רכב הפנאי מרצדס GLA, מכונית הקופה 4 דלתות מרצדס CLA ואחרות. נתון מרשים נוסף הוע מעבר הלקוחות לעבר דגמי החשמל והפלאג-אין שהולכים ותופסים תאוצה גם במרצדס, עם נתון של 1 מתוך כל 2 רכבים שמסרה מרצדס החודש הינו EQ חשמלי מלא או פלאג אין. 

בין דגמי הקצה שנמסרו החודש ניתן גם לראות 40 מדגמי ה-S קלאס, מהם 10 רכבי מייבאך ובתוכם 8 רכבים במהדורה מוגבלת לציון 100 שנים לספינת הדגל.

לדברי גילי פריינטה, מנכ"ל מרצדס ישראל: " כלמוביל מרצדס פותחת את 2022 בתנופת מכירות יוצאת דופן הודות להיצע הדגמים החדשים בדגש על טכנולוגיית  EQ החשמלית ומעטפת שירות ברמה הגבוהה ביותר ללקוחות החברה. 2021 התאפיינה בהצלחת המותג בפנייה לקהלים חדשים צעירים המעריכים חדשנות טכנולוגית . מגמה זו צפויה להתגבר ב2022 ועל פי ההערכות כ-20% ממכירות מרצדס בישראל יהיו דגמי EQ חשמלי, אשר ממשיך לצמוח והינו מיקוד אסטרטגי לשנים הקרובות ,מתאפיין בגיוס לקוחות חדשים, הייטקיסטים שמעריכים חדשנות טכנולוגית בשילוב עיצוב יוקרתי ברמה הגבוהה ביותר כפי שלקוחות מרצדס מכירים ומעריכים.

עוד מחדשות רכב